Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: T:\)
Data: 2011-07-11 16:38:37
AM uzsakymu jau buvo atlikta studija - isvada teisiniame reglamentavime nera aiskiai apibreztos savokos kas yra pavirsines nuotekos. Bet is visumos tai suprantama kaip urbanizuotoje zonoje atsirandantis perteklinis krituliu vanduo plius kitas vanduo is ukines veiklos (plovyklos ir pan). Esme kaip manau yra urbanizuota zona, perteklinis vanduo, ukine veikla. Jei ten zaliuojanti pieva ant kalveles prie mano namu, manau sunkiai pripaisys, kad patvoriu turiu irengti drenazo surinkima nuo pievutes nubeganciam vandeniui.

Dar niuansas, cituojamas reglamentas del pavirsiniu nuoteku isleidimo daugiau orentuojasi i gamtosauginius reikalavimus nei i kaimyno apsauga nuo balutes. Tam kiek suprantu daugiau str skirti, draudziantys nuvedineti vandeni nuo saves, bet jei as nieko neirengineju, o jis natura nuteka (neskaitant nuo namo ir grindinio vandnes, kuri surenku)?

Beje, kiek supratau is teisines analizes, tai nuoteku surinkimu turetu rupintis savivaldybe. Tai jei as irengiu nuoteku gaudykle nuo zolytes, kur jas man nuleisti jei nera miesto lietaus nuoteku?

T:)