Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-11 16:25:42
Nepanoresiu aiskintis. Pakisiu tau po nosim projekta - nepatinka apskusk
tuos, kurie ji patvirtino ir neipareigojo manes sutvarkyti uz 200 m
(specialiai pamatavau) ir uz kalniuko esancio reljefo, kad lietaus metu tau
nuo jo neteketu vanduo. Cia kaip pagal tave gaunasi? Vos ne geroves
mokestis - pasistatei nama, tai dabar svolaciau dar ir kaimynui kanors gera
padaryk? Aga - tuoj, viska mesiu ir darysiu.

nepanorės daryti ko?

--
ejs