Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-11 17:57:24
On 07/11/2011 05:45 PM, T:) wrote:
> tai zinoma, kad ne siaip sau daromas, bet imkime situacija kuria tikria geriau zinau.
> [...]

arba viskas daryta neatmenamais laikais. tada nzn kaip.
bet kad nesenai darytam detaliajam plane nera lietaus kanalizacijos tai
niekaip nepatikesiu. o siaip, tai dauguma visokiu sodu ir kolukiu zemiu
buvo numelioruota ir nudrenuota. pvz mano detaliajam plane yra suzymetos
visos senos (naikinamos) dremos ir pazymetas naujas projektuojamas
drenazas. jei to nera tavo plane tai 'padekok' ji dariusiem, bet nuo
pareigu tai taves manau niekaip neatleidzia.
kaimynas pvz salia pasidarys nauja plana, susitvarkys visas
kanalizacijas ir bus teisus padaves tave i teisma uz nepriziureta sklypa.