Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-11 18:04:00
On 07/11/2011 06:01 PM, ejs wrote:

> kaip kam. Aš manau kad ne.
> Bet pilna kaimų be kanalizacijos tinklų ir su "infiltracinėm nuotekų
> išgriebimo duobėm"

bet tai jei neklystu, tai visi traideniai ir panasus siaubai situ nuodu
taip pat nesunaikina? atvirksciai - nuodai galabija bakterijas. tai
gaunasi, kad istekantis 'bespalvis, bekvapis' vandenelis yra geras
trucas. o leidzia ji dauguma i visokius melioracijos griovius, prudus ir
upelius. gaunasi kad tikrai teisinga kanalizacija gali buti tik miesto
tinklu arba isvezama isbetonuota duobe.