Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-07-13 08:23:45

> kiek pastatyta.

Sioje temoje vyksta gincas, kad privalo buti teritorijos projektas ir
nesvarbu ar jis bus igyvendintas. Vaizdziai kalbant tai kai kurie bando
priversti luosa invalida begti maratona su finansiskai pajegia Europa.

> bent jau centrinėje dalyje vandentiekis buvo. Privatininkai gal jo ir
> neturėjo atsiitempę.

Ta ir rasiau, kad Alytaus NSK per metus pagamindavo iki 4,000 namu,
kuriuos statydavo pilnai irengtais kvartalais. Pridesiu tai, kad
kvartalai buvo projektuyojami dvieju etapu. Pirmas buvo priduodamas
kartu su namais, o antras etapas budavo numatytas perspektyvai. Jame
sklypai paprastai budavo dalinami privatininkams. Taigi privatininkams
belikdavo tik pasinaudoti projektu.

Pas mane pernai dirbo vyriokai - 40 lt/dienai. Klausiu: samdyti
ekskavatoriu ar vandentieki kasite su kastuvu? Sako samdyk. Tada sakau:
greitai baigsis pas mane darbas - vaziuosite namo. Tada sako: kasime su
kastuvais. Taigi, griztant prie tos pacios Zagares, pasidaryti
vandentieki reikia kastuvo ir 30m slango uz kelis simtus litu. Tik
niekam to Zagareje nereikia. Todel ir parasiau, kad kur geria ten ir
sika. Ar ponas galvojate, kad ES padarys is musu zmones, jeigu mes to
nenorime patys?