Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-12 12:01:59
Jei ka cia sugroteskintas pavyzdys. Koks atsakymas?

Beje, pagal ta pacia logika. CK reikalauja, kad jei is tavo sklypo ateje
gyvunai padaro man zalos, tu privalai ja atlyginti. Ash turiu tik viena
kaimyna. Ar teisingai manau, kad kolorado vabalas mano laukuose - kaimyno
rupestis? Ir kuo ilgiau jis dels, tuo didesnius nuostolius jis tures man
atlygint. O dar jei, neduok Dieve, is kaimyno atskridusi bite man igels -
tai kaip ir baudziakas nusimato?

"ejs"  wrote in message news:ivh25n$jlk$1@trimpas.omnitel.net...

2011.07.12 11:46, Linas Petkevičius rašė:
> Tai kodel tada Nemuno nereikia uztvenkt, jei jis per viduri sklypo teka?

turi vieną sklypą abipus Nemuno? Tokiu atveju gali jį kanalizuot ;)
--
ejs