Tema: Re: lietaus vandens tekejimas ant kaimyno sklypo
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-11 17:09:38
On 07/11/2011 04:09 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Netrukdo ir nensupili - paprasciausiai palieki viska kaip buvo.

ka reiskia kaip buvo? darei detaluji plana? va jis tave ir ipareigoja
sutvarkyt visa sklypa kaip priklauso. esu tikras kad ten drenazas
numatytas visame sklype, o ne tam vienam are kur tavo grycia stovi.

o jei pats nedarei plano, tai isigydamas sklypa, isigijai ir pareigas,
ne vien teises. kainos sklypu priklauso nuo situacijos juose...