Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Dex
Data: 2010-12-16 22:09:58
Ok, tikrai man neįdomu skaičiuoti čia gramus ir kažką įrodinėti. Čia
kiekvieno apsisprendimo reikalas. Tik man patiktų, jei būtų pakankamai
neklaidinančios informacijos. Jos daugėja, ir man tai patinka :) Pats
stebiuosi, kaip greitai vyksta tyrimai ir skelbiami nauji rezultatai. Ne
už kalnų tas laikas, kai kiekvienam bus aišku, kad mėsa iš principo
nesveika, nepaisant kai kurių jos pliusiukų. Ir niekam nekils mintis
teigti atvirkščiai, nes bus užmėtytas kepurėmis :)

Dex