Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: RaR
Data: 2010-12-13 10:57:27
Kai mano senelis augindavo kiaulę, tai visada pats skersdavo, po to dar ir tėvas. Nors abu nebuvo skerdikai. Išvada tokia - mėsą nuo senovės valgo tie, kas jos nori - ir tie kurie žudo, ir tie, kurie nežudo. Bet neabejoju, kad daliai šiuolaikinių miestiečių, ypač jaunimo, kurie galvoja, kad dešrelės auga ant medžių, tokie filmukai gali padaryti įspūdį. Bent jau kuriam laikui.