Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-15 00:21:31
"Ignas" <ignasvp_trinti_@takas.elte> wrote in message news:ie6emn$d3n$1@trimpas.omnitel.net...

> as tai skaitau tikrai atsakingas ir besirupinantis aplinka zmogus turetu maitintis visatos energija (nors cia dar reiketu pacios visato paklaust, ka ji apie tai mano). Nes tarkim ryti virtus gemalus, arba atimti is kudikio motinos piena skaitau yra barbarizmas

Na bet pas jus ir raganų medžioklės/šamanizmo/šarlatanizmo laikai :-(

Tai mes visi juk ir maitinamies visatos energija, kurią gauname  iš fotosintezės per augalus, kaupiančius cukrų, jei valgai mėsą - per gyvūnų transformuotus cukrus į baltymus/riebalus.

Pardon, bet man retai taip nutinka, bet iš jūsų pasisakymų man gėda už jus :-|