Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: solara
Data: 2010-12-15 13:07:43
Man įdomus toks niuansas šioje temoje:

Ar vegetarai/veganai ( o taip pat tie kurie nenešioja kailių ir pan.), t.y
kurie kaip vieną iš motyvų turi protestą prieš gyvulių kankinimą , taip pat
atsisako ir naminių gyvūnų laikymo (kačių, šunų?)

Ar jei aš valgau kepsnį - esu baisus niekdarys,
o jei esu veganas, labai myliu gyvūnus, ir tais kepsniais maitinu savo 5
šunis - viskas tvarkoje?

Vidutinio dydžio šuns racione mėsos daugiau nei statistinio žmogaus.

Iš esmės jei propoguoji vegetarizmą ir protestuoji prieš gyvūnų naudojimą
maistui - turėtum būti kategoriškai prieš ir kates, šunis... Bet kažkaip iš
vegetarų tokių nuostatų negirdžiu, gal ne ant tokių pataikau :)