Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: RaR
Data: 2010-12-12 17:49:08
Kadangi tėvas dirbo veterinoriumi, o ir šiaip buvęs ir fermose, ir dalyvavęs
gyvulius skerdžiant, tai man didelio įspūdžio nepaliko. Sutinku, kad žmonės
žiauriai elgiasi su gyvuliais, ypač masinės maisto produkcijos gamyboje, bet
intensyvinti ŽŪ technologijas verčia gyventojų skaičius, pigios produkcijos
paklausa. Nieko prieš vegetarizmą neturiu, bet mano žmona labai mėsėdė...

"Dex"  wrote in message news:ie2mla$obb$1@trimpas.omnitel.net...

Na, aš vegetaras. Bet jei ir nebūčiau tokiu, tai po šio filmuko
tikriausiai patapčiau :)

Dex