Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-14 09:18:29
o tu i visa shita pazvelk ish kitos puses - jei kalakutai butu nevalgomi, ko
gero jie seniai butu ishnyke. Didziaja dali gyvunu zmogus prijaukino vien
del maisto, taigi tai tolygu neigti savo paties evoliucija :)
Kas del vegetarizmo, tai yra nenaturalu musu klimatui, suprantu, vegetarus
karshtuose krashtuose, bet cia vegeterai priesh koki 100 metu elementariai
negaledavo ishgyventi shaltu ziemu, na o jei gyventum kaime, kur trobos
shildomos malkomis irgi ko gero ilgai netrauktum :)