Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Ignas
Data: 2010-12-14 02:40:13
valgau mesa, nes GALIU, t.y. as valgau mesa, o ne tas gyvuliukas / zverelis - mane. Labai abejoju, kad koks tai liutas parintusi, jei tektu mano sonines ar ko ten paragaut. As, kaip zmogus, esu mitybos piramides virsuneje, kam nepatinka - isjunkit radija ir kraustykites i kita planeta, negalit - labai gaila. Gyvu padaru kankinimai tikrai nepatinka, labai noreciau, kad ta mesa atsirastu be visu tu zviegsmu ir pan, deja yra kaip yra. Tokiu filmuku kurejams jauciu didesni pasislykstejima nei didziausiam mesedziui - visi zinom, kad ne kiekviena gyvenimo Zemeje minute yra pilna palaimos ir dziaugsmo, ir nera ko labai akcentuot. Panasiai butu, jei nufilmuotu koki triedzianti veikeja ir visiems rodytu, mol va kaip slykstu. Visi zinom, kad kartais visko buna, tik kam cia girtis. Bet saslykas ar rukyta sonine - skanu, ir kas del to kaltas?