Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Dex
Data: 2010-12-14 22:53:01
o, kaip tik į temą vieną komentarą turiu:

Efim rašė,

2010-02-21 @ 20:12

Tu paligink musu iltinius dantis su tais kurie plesrunai turi. Tik
pavadinimas liko. Tu pabandyk ikasti karve, arba bent vista. Iskart
suprasi kad neskirtas tavo zandikaulis tam, taip pat neskirtas ir zolei.
Paziurek i gorilas. 200 kg raumenu, tikri veganai, nors ir turi
iltinius. Skrandis labai panasus i zmogaus. Buvo atsitikimai kai gorila
suvalgydavo kita bezdzione. Bet tai gerai jeigu karta per guvenima, mesa
niekaip neieina i ju raciona.
O faktus specialiai tikrinau enciklopedijose ir puslapiuose, kurie
neskirti vegetarizmui.

Dex