Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-12-13 10:12:48
    Statistinis Lietuvos kaimas nera ta vieta, kur mesos galima gaut tik
nukirtus galva. Bent jau pas mane kaime yra viena karve, o visi produktai
perkami parduotuveje. O tai, kad kazkas kazko nemoka, tai tas pats kas su
namais - gal tada i urvus kraustomes? Nes ne kiekvienas moka pasistatyti ir
kviecia kaimyna.

Jo - poziuris pas mane kitoks - manau nemistifikuotas. Pastoviai auginu koki
gyvi ir nusukt kokiam kalalutui galva man jokiu moraliniu kanciu nesukelia.

"Dex"  wrote in message news:ie4jkg$ud3$1@trimpas.omnitel.net...

Tikrai ne 99,9. Netgi imant statistinį LT kaimą, kur imkim gyvena 5
žmonės (tėvas, motina, 3 vaikai) tikrai ne kiekvienas iš jų sugeba netgi
nukirsti vištai galvą, jau nekalbant apie kiaulės paskerdimą, kuriam
paprastas pakviečiamas mokantis tai daryti žmogus kur nors iš
kaiminystės. O valgyti mėsą, kai ją paruošia kažkas kitas, lyg ir nėra
sudėtinga ;)

Be to, dauguma žmonių dabar gyvena miestuose, ir grįžti į kaimus
nesiruošia. Gyvenimas mieste jau padefault'u yra nežudymas. O kai nuo jo
atpranti, ne taip ir paprasta tai padaryti, kai tai nėra BŪTINA.
Suprantu, kad pats situaciją vertini šiek tiek kitaip, nes tikriausiai
ūkyje augini ne vieną kiaulę/karvę ar višta..?