Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: bzik
Data: 2010-12-13 11:25:22
pas mus kaime taip pat skersdavo patys. Skirtumas tarp ismanancio skerdejo ir megejo toks, kad megejui ne visada pavyksta is karto pataikyti, kas sukelia papildomas problemas. Tevas sakydavo, kad reikia moket ir krauja nuleist - kartais lasiniai budavo "nesvarus" - su kraujo liekanomis.
Pats savo rankomis tik vistoms galvas kapojau. O kiaules, triusiai, zasys ejo per labiau patyrusiu rankas. Tekdavo but salia. Pasitenkinimo nejauciu. Baimes taip pat. Yra gailestis, ypac kai  tai ne svetimas gyvis, o tas, kuriuo rupinaisi.