Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-13 19:29:50
O kas čia stipraus ??? Na kad nepolitkorektiška ir ciniška - tai sutinku.
Ale gi neprivalu man debilu būt. Žmogus biologiškai yr visaėdis. Būtų
vegetaras - būtų atrajojantis, kaip karvės, avys. Ale gi nėra. Ir dantys
mūsų ne vagetariški, ir virškinimo traktas su visa chemija, ir išvis
mūsuose be šiuolaikio tiekimo (lėktuvais visokių egzotiškų vaisių ir pan.)
išgyvent ir tuo labiau susilaukt pilnaverčių palikuonių vegatarams nerealu,
ne tas klimatas, ne Indija. Nu ale žmones visad žavi visokios mados, daba
vegetarizmas madoj. Ale gi nebūtina visiems būt bandos gyvuliams.