Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-15 00:36:44
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ie2qtk$t5r$2@trimpas.omnitel.net...
> Kadangi tėvas dirbo veterinoriumi, o ir šiaip buvęs ir fermose, ir dalyvavęs
> gyvulius skerdžiant, tai man didelio įspūdžio nepaliko. Sutinku, kad žmonės
> žiauriai elgiasi su gyvuliais, ypač masinės maisto produkcijos gamyboje, bet
> intensyvinti ŽŪ technologijas verčia gyventojų skaičius, pigios produkcijos
> paklausa. Nieko prieš vegetarizmą neturiu, bet mano žmona labai mėsėdė...

RaR, jūs protingas žmogus, bet mane stebina jūsų nesugebėjimas taikyti bazinių ekosistemos dėsnių ŽMOGUI ir ŽMONIJAI. Kažkokia klaiki nesąmonė, kad žmogus ir žmonija save skaito, kaip egzistuojančius už ekosistemos rėmų.

> intensyvinti ŽŪ technologijas verčia gyventojų skaičius

Yra visiškai atvirkščiai - totalinis žemės ūkis didina gyventojų skaičių, kuris savo ruožtu reikalauja daugiau ŽU pastangų. Tada formuojasi ydingas ratas. Kadangi dabar ŽU pagamina ne tai, ką duoda gamta (nes ilgą laiką taip buvo), bet ir gerokai daugiau, naudojant trašas, visus -icidus, krūvą žemės ūkio ir perdibim technikos, naftos ir energijos - mes de-facto žmones auginame iš iškastinių išteklių.

Argumentai ant rankų:

Year 1990 1995 2005 2007 2010
Malnourished people in the world (millions) 842 832 848 923 925