Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-15 23:14:04
Ir dar priedo visai nesigaudai sociologijoj ;)
Fašizmas nėra komunizmo antipodas. Fašizmas - tai tik komunizmas su "žmonišku veidu",
pagerintas komunizmo variantas. Šių režimų-brolių antipodas yra anglosaksiškas liberalizmas
(kitaip sakant tai, ką stumė tuomet Čerčilis ir kompanija, kas labiausiai prasistūmėjo USA).
Na bet tai būdinga visų komunistuojančių "intelektualų" klaida (kodėl intelektualai kabutėse
- jau atsakė RaR: "Panašus mentalitetas vyrauja ir moksle bei bet kurioje konkrečioje veikloje,
kur operuojama faktais ir skaičiais, o ne vien individualiomis emocijomis").