Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-15 20:59:48
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ieanqd$uvf$1@trimpas.omnitel.net...
> Ale tu tikrai labai riboto aplinkos suvokimo (nors ir apsiskaitęs,
> bet tai visai kas kita) žmogus.

O kas tau lieka, ne kaip apeliuoti į mano personą? :-)
Ne pirmas kartas ir ne paskutinis.

> Badas būna tik dviejų kilmės rūšių:
> 1) gamta pajuokauja (mums jau nebeaktualu, atsivešim iš kitur,
>    kur nederliaus nebuvo).

Tai ir yra badas.

> 2) žmonės pajuokavo (paskutinis ryškus pvz. - bolševikų sukeltas
>    badas teritorijoje, kuri prieš tai Europą maitino). Visokie idiotai
>    valdžioje gali sukelti badą, kad ir komunizmo statybomis.

Bet tau su tuo komunizmu tai visai užkrito :-)
Pirma, tai bolševizmas, nemaišom terminų ir viską vadiname savo vardais. Tai nėra pasiūlymas bandyti komunizmą, nes matau, kad jei šito tau nekonfirmuosiu, tai kėdėje neišsedėsi.

Antra, kaip tu tą bevadintum, tai tik ryškus pavyzdys.

> Burbulinis populiacijos augimas žmonėms nesukelia bado bent jau nuo
> "istorinių" laikų

Be abejo, "nesukelia", jei esi mėlyno, "tikrojo", kraujo, žmogus.

LR - moderni valstybė. 44 pozicija pagal išsivystymo indeksą, tik per 2 žemiau "nuo visai išsivysčiusių".

Kam mums tas "maisto bankas"?

> (kas ti dėjos prieš keliolika tūkstantmečių - nieks nežino).

Ne brangusis, ne nežino, o nenori žinoti, arba žino, bet nenori atsiminti.
Galėtum elementariai pripažinti, kad antropomorfinėje istorijoje taip grubiai matai sekančiai:

bedžionė su bananu => <juodoji dėžė> => modernus žmogus su ipad'u.

> Afrikoj badauja manyč didele dalimi dėl baltųjų kaltės: visokios
> serdobolnos kvaišelės privežė jiems visokių vaistų, skiepų ir kitokių
> balansą ardančių produktų, ko pasėkoj vaikų mirtingumas smarkiai
> krito, o suopračio kad taip tinginiaujant neišmaitins tiek palikuonių -
> nesusiformavo. Gyventų "iš savęs" (be baltųjų pagalbos) - mažiau
> badautų (daugiau išmirtų). Kaip ir buvo toj pačioj Europoj kadais.
> Viskam savas laikas.

Be abejo - kai nukasime jų iškasenas, tas laikas ateis. O gal ir visai neateis. Nacisto požiūris. Dabar pradeda aiškėti pačio nusistatymas prieš komunizmą - pasirodo, kad po juo slepiasi elementari baimė, kad bus identifikuotos tikrosios pačio pažiūros.