Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: RaR
Data: 2010-12-15 10:14:00
Tai moralizuoji, bet naudoji tos pačios intensyvios žemdirbystės produktus? Ar neintensyvios? O gal pats gaudai žuvį, vištas, kiaules ir jaučius medžioji, miške šakneles ir laukinių augalų grūdelius rankioji? Net jeigu antras ar trečias variantas, įsivaizduok jei dėl tos neintensyvios žemdirbystės būdu pagaminto  ar miške susirandamo maisto su tavimi pradėtų konkuruoti visi 7 mlrd. planetos gyventojų. Tau daug liktų?