Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-15 20:40:43
"trickyvic" <meilas@meilas.lt> wrote in message news:iea4nd$th2$1@trimpas.omnitel.net...
> Deja deja, gyvunai BADAUJA istisus 4 menesius siaures pusrutulyje, nes
> ateina "baltoji mirtis" ir jei ne zmogus su savo "zalinga zemdirbyste"
> tai gyvunus veztumeme pavasary vagonais is misku. Ir kur gi tau stirna

Ta prasme, jei mes pramoniniu būdu užauginto šieno nevešime į ėdžias miškuose, gyvūnams bus xana?

Ar kitaip: jei dirbtinai nešersime gyvūnų, tinkamų medžioklei ir taip nedidinsime dirbtinai jų populiacijos, tai tokios žmonių kategorijos kaip medžiotojai (dažnai pasiturintys), arba brokonieriai turės problemų?

Man tai išvis nėra didesnio juoko, kai skelbiamos visokios "reguliacinės" medžioklės. Toks vaizdas, kad kažkokie ten urėdai, miškininkai ar dar kas nors turi nors menkiausią supratimą kiek ir kokių gyvūnų miške turi būti. Reikėtų elementariai pripažinti, kad mes tik tenkiname savo poreikius, o visa kita px.

> kokia ar briedis pamigruos, matau kad esat daug knygu pasiskaites, bet
> vietoj pasiulymu studijuoti knygas as jums pataraciau iseiti i gamta
> kada nors ir stebeti ja.

Tu man bandai aiškinti, kad gulbė niekur nemigruoja iš neužšąlusios žmonių dirbtinai sukurtos maitinimo vietos ir todėl ji yra buka? :-)

Gyvūnai "pamigruoti neturi kur..." ir sugalvok tu man tokį anekdotą... :-)

> Irodymu neprasysiu kad taipintumei, bet bent jau prooflinka prasau
> mesteleti.

Tokio elementariai būti negali. Gyventojai surašomi ne per seniausiai. Bet kaip minimum visus karus gali sudėti, ir visus badus post-neolitinėse bendruomenėse, perėjusiose iš rinkėjų-medžiotojų į sėslios plėšiminės žemdirbystės gyvenseną.

> Esme kame vegetarai kaukia, kad atemam gyvunu gyvybe nepaliekam jiems
> teises rinktis nes jie irgi zmones ir taip toliau ir panasiai, savo
> ruoztu as galiu pasakyti, kad vegetarai is savanaudisku paskatu nori
> atimti is gyvunu teise i ganyklas, nes ten matai jie galetu uzhsiauginti
>   ryziu ir mieziu ir SOJOS kuriuos es visa gyvenima ir kitus bandys
> maitinti

Man dzin, kaip elgiasi sintetiškai įvardijamos grupės. Nes tas grupavimas yra tik mūsų galvose, virtualus. Nes turbūt tarp "tiesiog vegetarai ir nieko apie tai nekontempliuoja" ir "veganai, griežtai pasisakantys prieš bet kokius gyvulinius baltymus viešose žiniasklaidos priemonėse ir grasinantys perskelti kiaušą kitaip manantiems" yra didžiulis skirtumas ir antra poaibė yra tik smulkios % dalys pirmojoje.