Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Dex
Data: 2010-12-13 09:42:07
Todėl, kad tai ne tas pats. Pirkdamas mėsą bandai papirkti savo sąžinę.
Pirkti mėsą tai nėra tas pats, kad sumokėti statybininkui už namo
pastatymą (jei jau išvedinėjam paraleles su kitais darbais ir apmokėjimu
už juos). Statybininkas man stato namą, ne todėl, kad man yra nemoralu
pasistatyti jį sau pačiam, o todėl, kad aš: gal būt nemoku/tingiu/kitus
darbus darau geriau/nepajėgčiau fiziškai atlikti kažkokių darbų. Todėl
uždirbu pinigus kitaip (moraliai pagal mano suvokimą).

Kai tuo tarpu mėsos "pagaminimas" apima ne tik mokėjimą ją pagaminti
techniškai (papjauti/išdoroti/apdoroti ), bet ir moralinį aspektą -
turbūt 95 proc. žmonių nustotų valgyti mėsą, jei patiems tektų žudyti
tuos gyvulius. :/

Tam, kad apgauti žmonių sąžinę, buvo sugalvoti netgi atitinkami žodžiai:
SKERSTI, atrodo ne toks žiaurus, kaip NUŽUDYTI, PAPJAUTI ane? :)

Jei kalbant apie ekonomiką, yra paskaičiuota kad ekonomiškai mėsą
auginti neapsimoka.
Auginti mėsą yra daug brangiau, nei vartoti atitinkamas pirmines
žaliavas (grūdai, vanduo ir t.t.)

Dex