Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: RaR
Data: 2010-12-13 10:34:35
Mano vaikai neseniai pirmą kartą matė dorojamą kiaulę. Ir nieko, sakė kad buvo įdomu, jos mėsą valgo be jokių problemų, kaip ir prieš tai. Man asmeniškai visada nejauku dalyvauti bet kokiame skerdime, mėsą galėčiau ir daug rečiau valgyti, bet tada pačiam reikėtų pradėti rūpintis maistu, konfliktuoti su žmona, kad nevertinu jos kulinarinių sugebėjimų. Tad apsiriboju tik kartas nuo karto pasakydamas, kad mėsą galėtumėme valgyti rečiau.