Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Veikejas
Data: 2010-12-15 10:12:34
na taip pagal tave visa ta milijonine evoliucija zmogaus irgi yra klaida.
Kazkodel visos zmogbezdziones shlamshia mesa jei tik oproga gauna, kaip
didziausia delikatesa.

Kas del studentu maisto, tai taip keptos bulves kaloringos, bet ar jose yra
visu reikalingu medziagu a?
mano ziniomis veganai, kadangi maistu negauna pakankamai vitaminu ir
mineralu gauna papildomai kas diena ryti tabletes, kad ir to paties kalcio
ir t.t.
Tai kas cia per mityba tada a? Akivaizdiai nenaturali.