Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-15 20:02:46
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:ie9s9q$eld$1@trimpas.omnitel.net...
> Kur aš sakiau, kad jis gyvena už ekosistemos ribų? Jis yra joje, ir jai daro įtaką, kaip ir kiti organizmai.

iš jūsų pasisakymų galima daryti tik tokią išvadą. Jūs pasėkmių nesureikšminate, remdamasis arklių fekalijų pavyzdžiu Londone. Ar dar argumentų bus?

> Čia tas pats kaip višta ar kiaušinis - kas pirmiau. Kai prisidaugina - reikia daugiau maisto, jei sugeba apsirūpinti maistu - dauginasi toliau. Aišku, svarbiausias skirtumas nuo kitų rūšių yra didesnis sugebėjimas apsirūpinti maistu, kitaip perteklius išmirtų/išsipjautų.

Visiškai ne tas pats. Kažkuriuo metu antropomorfizme įvyko esminis lūžis. Ir tas lūžis buvo totalitarinė žemdirbystė - gaminimas ne tiek, kiek reikia, o max. kiek įmanoma, ir dar daugiau. Mes laukiame, kol žmonijai prisitaikys grįžtamasis ryšys, panašiai kaip skredžiama gyvulys laukia. Bet nematau prasmės tęsti temą - čia jau buvome.

> Šiaip mes ir skiriamės nuo kitų, kad sugebame pasiimti tai, ko nesugeba kitos rūšys. Yra bakterijų, kurios minta visokimis metalo rūdomis ir t.t. Augalai ir dumbliai sugeba maistą pasiimti iš oro ir saulės, mes dasikasėme iki anglies ir naftos. Rūšis, įvaldžiusi nišas, kuriose nėra konkurencijos, suklesti ir pasidaugina. Visi organizmai pasiima tai, ką duoda gamta, tik vieni moka pasiimti daugiau ir įvairesnio maisto, kiti to nesugeba.

Tada belieka užbaigti ankstesnių diskusijų išvada, kad turime pasiimti tai, ką turime, ir prisiimti to pasėkmes. Bet aš visada būsiu jūsų paslaugoms, priminti, kokios tos pasėkmės yra ir kokios to priežastys.

> Ir kodėl iškastiniai šaltiniai - tai jau ne gamta? Vykstant evoliucijai iki tų energijos šaltinių vis tiek kas nors dasikastų ir panaudotų. Dabar tai padarė žmogus, o galėjo kokios bakterijos, kirminai ar kuri nors kita beždžionių rūšis.

Tikėtinai, bet nebūtinai.

> Tai normalu - vis dar kažkoks procentas žmonių nedavalgo, nes tobulėjant technologijams ir didėjant gamybai žmonių dauginimasis nesustojo. Ir jei palyginsi su bendru gyventojų skaičiumi, tai pamatysi, kad badaujančių žmonių procentas pastoviai mažėja. 1990 -  842 mln nuo 5,5 mlrd. yra 15,3 proc.; 2010 - 925 mln. nuo 7 mlrd. yra 13,2 proc.

925 mln. - kažkoks %'as? :-)

RaR, prašau nesupykti už palyginimą, bet man toks vaizdas, kad aš bendrauju su kontoros buhalteriu-apskaitininku, kuris Grehemo skaičiais šitoje kategorijoje operuoja, bet nesuvokia jų prasmės. Panašus mentalitetas turėtų vyrauti monetų kalykloje, arba internetinėje bankininkystėje, pas p. Madofą ir etc.