Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Dex
Data: 2010-12-13 10:27:55
Bent jau aš manau, kad tai ne "mokėjimo/nemokėjimo" klausimas. Todėl
kraustytis į urvus nematau prasmės. Čia klausimas GALĖJIMO nužudyt.
Aišku, po pirmo karto paskiau būna lengviau. Žmogus ir kariamas pripranta.

BET, tamsta augini tą karvę, o ne užsiimi jos kankinimu.
Na, o kad tamstai nusukti kalakutui galvą jokių kančių - tai neabejoju :)

Dex