Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: trickyvic
Data: 2010-12-15 13:10:23
Cia veganai patenka i toki kazusa is kurio randa savo prigimciai budinga
iseiti pareiksdami, kad naminiu gyvunu laikymas yra ju kankinimas ir kad
  tai labai neveganiska net juos laikyti.
O kas del maitinimo tai veganu pora viena jau prazude kudiki USA nedave
jam gerti mamos pieno... girde soju pienu... ir nugirde... urodai.