Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: RaR
Data: 2010-12-12 20:23:07
Na, bent jau ne vienam skerdime dalyvavau, tai žinau iš kur mėsa atsiranda.
O šiaip tai kas kam svarbiau - nori išsaugoti gyvulius, gali bandyti
sumažinti gyventojų skaičių (juos žudyti, kastruoti ir t.t.). Bet tuo pačiu
sumažės ir tų gyvulių skaičius, nes jie bus nereikalingi, o patys
neprasimaitins. Šiaip tai nieko čia nenormalaus - vilkų prisiveisia tiek,
kiek jie sugeba prisimedžioti stirnų. Jei sugebėtų patys jų prisiauginti
daugiau, prisidaugintų ir jų. Kiekviena rūšis dauginasi tiek, kiek sugeba iš
gamtos pasiimti maisto. Sėkmingesni sugeba to maisto pasiimti daugiau,
naudodami įvairius būdus.

"Dex"  wrote in message news:ie2rmd$u12$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai nieko panašaus nematęs, tai man žiauriai kraupu. Po tokio filmuko
netgi susimąstau, kad auksinio milijardo idėja ne tokia ir bloga ir
nekvaili žmonės sugalvoja tokius dalykus. :) Nepriklausomai nuo to,
kurioje pusėje atsidurčiau.

Tebūnie ji mėsėdė, bet tai tu paimk šautuvą, sumedžiok kokį gyvį, ir
tada puotaukite :)  Tai daug natūraliau, nei tokios ŽŪ modernizuotos
technologijos. Netgi pasakyčiau, kad tai tam tikra prasme atitinka
gamtos dėsnius. Sumedžiojau - suvalgiau. :)

Dex