Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: trickyvic
Data: 2010-12-13 19:26:00
Na o kaip tamstele noretumei, kad tau visi pultu pritarti, kad mesa yra
blogai?
Daznai snekama apie patirti sukaupta per metu metus paveldeta is
proteviu isminti netgi ir kai kurios bazines technologijos isliko
nepakitusios tukstantmeciais ir visa ta laika buvo valgoma mesa, zudomi
gyvunai kartais net ir zmones alkiui numalsinti ir ka...
Tu manai kad gyvunui bus kazkuo ramiau ant dusios jei jis nebus
suvalgytas ar kaip? Ir nepradek man aiskinti apie kiaules intelekta
kuris lygus 3 metu vaikui.
Gyvunai turi islikimo instinkta bet ir tiek, visas kitas ju
"protingumas" tai refleksu rinkinys padedantis prisitaikyti prie esamos
aplinkos.
Visa tai yra bullshit, mesa yra tam kad ja valgytum, kitu atveju visi
gyvunai butu ishpjauti kaip kenkejai ( kas beje net ir po siai dienai
yra daroma USA ( midweste nori ishskersti mustangus nes trypia
paseliuis), Australijoje ( nori ishkersti kupranugarius nes ju ten
daugybe ir jie taip pat niokoja paselius)
Dabar klausimas, gal vistik geriau daryti taip kaip subalansavo gamta?
ty valgyti tiek mesa tiek darzoves nes taip buvo yra ir bus ir nustoti
viduriuoti apie gyvai malamus visciukus ir gailias versiuku akytes pries
juos skerdziant ( versiuku akys visada gailios nors jis ir ganykloje
voliojasi).