Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: RaR
Data: 2010-12-15 10:03:29

> RaR - prie ko čia vegetarizmas?
>
> Pačiam gi tiesiogiai sako, kad gyvulininkystė, kuri paremta extensyvia ir intensyvia agrarine kultūra yra akivaizdžiai ŽALINGA ir NEAPSIMOKA tam pačiam statistiniam žmogui, bet kuriame žemės >kampelyje - kad ir dėl bado. Bet kadangi jūs ekonominius efektus ant savo kailio galite pajusti tik tiesiogiai (kada situacija jūsų kaime jau bus asimptote nukritusi iki flatlaino), tai jums ten kokia Pietų Amerikos "išsunktos žemės" gyvulininkystė nemotais šiandien.

Jei intensyvi žemdirbystė NEAPSIMOKA statistiniam žmogui, vadinasi tam pačiam statistiniam žmogui NEAPSIMOKA ir gyventi, nes be jos tiek žmonių neprasimaitintų. Bet žmonės nori gyventi ir sugeba prasimaitinti. Kas čia nenormalaus? Tie kurie mano, kad NEAPSIMOKA prasimaitinti ir gyventi, gali užleisti vietą tiems, kurie mano kad APSIMOKA prasimaitinti ir gyventi. Šiaip ar taip, iki intensyvios žemdirbystės didžioji gyventojų dalis kartas nuo karto nedavalgydavo. Dabar gi tokių procentas mažėja ir artėja prie 10 proc. (paties pateiktais duomenimis).