Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Vasaris
Data: 2010-12-15 22:11:11
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:ieb610$hcp$1@trimpas.omnitel.net...
> Vai vai vai... :) Nualpsi tuoj, a ne ? ;) Ir jautrios gi tos Smolnio gimnazistės ;)

Man atrodo, jei tokios emocijos, tai gal vertėtų nueiti į chatrulete.com, ar pan.

> Žmogeli, gyvenimas yra žiaurus. Gyveni daba tavo taip nekenčiamos
> "totalinės žamdirbystės" sukurtam pertekliuj - tai ir gali čia alpiot ir teorijėles
> apie vilkų misiją akmens anglies išsaugojime dėstyt. O kitaip tektų tau arti
> pačiam dieną naktį arba stirnas kokias vaikytis, kad iš bado nepadvėst.

Ta prasme, siūlai elgtis "kieno vėžime sėdi, to dainą dainuoji" stiliumi?

> Esi toks visas "sudvasintas" - elkis sąžiningai, palik viską ir išeik nuogas basas
> į tyrus, tadu bent jau nuoseklus būsi, a tai daba matot drabužėlius jam paduok,
> automobiliuką paduok, ir dar jis čia bambės kad nevykdom Didžiojo Gamtos
> Konservacijos Plano, tfu...

Prie ko čia dvasia? Prie ko čia automobiliai ir drabužiai? Apskritai, prie ko čia mano persona? Argumentai baigėsi?
Man apie defacto egzistuojančią prigimtinę nuodėmę (seno mito paprasta interpretacija - turi burną=>esi kaltas), priminti nereikia. Ir pats už tave geriau žinau.

> Konservacija beje labiausiai "antigamtiškas" veiksmas iš visų, ką besugalvoju,
> gamta yra ne statika, gamta yra nuolatinis kitimas.

Kurioje vietoje konservacija? Kraipai idėją. Reikia skirti niokojimą nuo išsaugojimo. Panašu, kad nesuvoki terminų "taupumas" ir "skūpumas" ir jų neskiri. Kad tau prasidėtų skaitliukai suktis:

Šiuolaikinio 1 planetos gyventojo racionui išlaikyti reikia ~3 t. naftos.
40% pasėlių plotų, kurie buvo sukurti per "žaliąją" "revoliuciją", stipriai suirę dėl įvairiausių tipų erozijos.