Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Dex
Data: 2010-12-12 18:02:21
Aš tai nieko panašaus nematęs, tai man žiauriai kraupu. Po tokio filmuko
netgi susimąstau, kad auksinio milijardo idėja ne tokia ir bloga ir
nekvaili žmonės sugalvoja tokius dalykus. :) Nepriklausomai nuo to,
kurioje pusėje atsidurčiau.

Tebūnie ji mėsėdė, bet tai tu paimk šautuvą, sumedžiok kokį gyvį, ir
tada puotaukite :)  Tai daug natūraliau, nei tokios ŽŪ modernizuotos
technologijos. Netgi pasakyčiau, kad tai tam tikra prasme atitinka
gamtos dėsnius. Sumedžiojau - suvalgiau. :)

Dex