Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-15 21:47:44
Vai vai vai... :) Nualpsi tuoj, a ne ? ;) Ir jautrios gi tos Smolnio gimnazistės ;)
Žmogeli, gyvenimas yra žiaurus. Gyveni daba tavo taip nekenčiamos
"totalinės žamdirbystės" sukurtam pertekliuj - tai ir gali čia alpiot ir teorijėles
apie vilkų misiją akmens anglies išsaugojime dėstyt. O kitaip tektų tau arti
pačiam dieną naktį arba stirnas kokias vaikytis, kad iš bado nepadvėst.
Esi toks visas "sudvasintas" - elkis sąžiningai, palik viską ir išeik nuogas basas
į tyrus, tadu bent jau nuoseklus būsi, a tai daba matot drabužėlius jam paduok,
automobiliuką paduok, ir dar jis čia bambės kad nevykdom Didžiojo Gamtos
Konservacijos Plano, tfu...
Konservacija beje labiausiai "antigamtiškas" veiksmas iš visų, ką besugalvoju,
gamta yra ne statika, gamta yra nuolatinis kitimas.