Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: RaR
Data: 2010-12-13 09:53:53
Jei žmogus negalėtų valgyti mėsos dėl to, kad pačiom reikėtų žudyti gyvulius, jis iš viso nebūtų tapęs mėsėdis. Nuo senovės patys žmonės medžiojo, o paskui ilgą laiką kiekvienas kaimietis bent keletą kartų per metus pjaudavo kiaules, veršiuos, vištas, avis, žąsis ir t.t.

Jei žmonės nevalgytų mėsos, jų daugiau galėtų prasimaitinti. Kai žmonių prisidaugins dar daugiau, tada mėsą galės valgyti tik tie, kurie ją įperka (beje, ir dabar dažnai taip yra). Lygiai taip pat ne kiekvienas dabar gali įpirkti laukinių žvėrių mėsą. Žmonės galėtų be daug ko išgyventi - automobilių, TV, daugelio kitų daiktų. O jei žmones laikytų tokiomis pat sąlygomis ir šertų tokiu pat maistu kaip tas vištas ar galvijus tame filmuke, tai galbūt žmonių žemėje galėtų gyventi ir gerokai virš 100 mlrd.