Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: Alvidon
Data: 2010-12-13 18:47:03
Avinėlių tylėjimas  - pamenat tokį filmą ?
Klaikiausias musie vaikystės prisiminimas man yr kastruojamų gyvulių žviegsmas.
Ale senelis man išaiškino, kodėl tai daroma ir kodėl tai būtina daryt.
Aš neįsivaizduoju savęs be mėsos, man tai būtinas produktas.
Vegetarus (ir ypač tuos filmukų alpėtojus) laikau tiesiog evoliucijos broku.
Bet toleruoju, aš gi tolerastas, kaip pasakytų aršūs vegetarai ;)