Tema: Re: Hamburgeris
Autorius: trickyvic
Data: 2010-12-15 11:59:00
Ir ka tos Vedos? m? pazek kaip indusai smagiai gyvena pagal vedas ir
visokias xujampampelijas - tokiais briedais besivadovaujanti
"civilizacija" nustojo vystytis pries mazdaug 500 metu.
Po siai dienai dvesia 100-tais jei ne 1000-anciais nuo visokiu kvarabu
visur purvas, brudas o ryzius ir zoles eda tik todel, kad neturi pinigu
90 proc gyventoju. Apie aukstas kastas nesneku nes taip kaip jie
maitinasi turedami tiek pinigu tai belenkas taip galetu maitintis ir tik
nesugalvok kisti Vyduno tik prasau nes as tau suorganizuosiu, kad tu
Skema susapnuotum.