Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-23 11:45:34

2011.12.22 22:24, Tuzla rašė:
> "RaR" parašė naujienų news:jctcd8$tcq$1@trimpas.omnitel.net...

> Šiek tiek pasiklydom tvirtindami kas čia ką teigia, a ne?

Taigi rašei kaip mes skriaudžiami:

"Tik vienas skirtumas: proceso pabaigoje tikros šalys lieka
įsiskolinusios viena kitai, o Lietuva įsiskolina į vieną pusę."

Ir dar sukčiaujame:

"
Klausimas, iš kur atsirado papildomi €100 vertės?...Aš gi neteigiu, kad
tai blogai ar gerai, bet, kad tai sukčiavimas - lyg ir nėra abejonių.
Kas sukčiauja... manyčiau LB, o gal pati valiutų valdybos filosofija.
Sunku apsispręsti... "

> Nesupratai pačios idėjos. Koks dar padėjimas į banką? Apie ką čia tu? Ir
> sugalvok tu man tokią nesąmonę... Ką gi, gaila.

Tai ką reiškia šitos tavo frazės:

"Suabsoliutinant sistemą, trumpam įsivaizduokime, kad LB gali pirkti
Lietuvos obligacijas (už eurus). Tada Šimonytė gautus eurus neša į LB,
gauna už juos litus, LB už tuos pačius eurus vėl perka obligaciją,
Šimonytė vėl į LB ir amžinas ciklas. Kaip programuotojas, išbrokuočiau
tokią programą."