Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-19 11:45:05
Hiperinfliacija - tai ne metodas, o nesugebėjimas suvaldyti situacijos.
Hiperinfliacija ne išsprendžia tau labai svarbią "pinigų trūkumo"
problemą, bet dar labiau ją pagilina, nes pinigų iš esmės nebelieka -
jie visiškai nebetinkami kaupimo funkcijai, praktiškai nebetinkami
vertės mato ir atsiskaitymo funkcijoms.

a) Ta prasme Šiaurės Korėjos valstybingumas tau daug labiau priimtinas
nei Pietų Korėjos? Tada taip - Š.Korėjos tipo valstybingumo aš nenoriu.
b) Statinė ekonomika? Pats žodžių darinys skamba absurdiškai.