Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-05 10:51:23
O dar tiksliau tarpininkavimas priverstinai pasiskolinant pinigus. Nes
atsidarius bet kokią sąskaitą komerciniame banke, šis ne šiaip sau
tarpininkauja tarp tavęs ir centrinio banko, o sąskaitos pinigus
automatiškai įtraukia į bendrą savo paskolų portfelį. Centriniame banke
jis privalomai laiko tik tavo sąskaitos dalį, nemažesnę už einamosioms
sąskaitoms galiojantį privalomą rezervą.