Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Alvidon
Data: 2011-10-20 18:27:07
Vis vat galvoju: imtis čia rašyt smulkų įvadą į filosofiją, istoriją,
sociologiją ? Kas jį skaitys ? Kam to reik ? Darbo nemažai, o
naudos - arti nulio. Pas tavi pradmenų nėra, o tu vis apie aukštas
materijas taikais "samprotaut". Kadangi ne pirmą kartą (ir ne pirmi
metai) tau tai nurodau - reikalas musie beviltiškas. Tai tiek...