Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-06 10:04:01

> - tai keicia labai daug ka, nes dabar yra "lygegreciu rinkos dalyviu strigtis",
> t.y. visiem is visu reiketu paslaugu/prekiu/uzsakymu, bet visi visiem negali atsiskaityti/moketi del popieriniu litu gulejimo nezinia kur (nebuvimo/trukumo/strigimo)..
>
> p.s.
> taigi akivaizdu, kad atsiskaitymu ribojimas yra stambiojo globalinio verslo interesu sukurtas..
>
> :)

Aš, pvz, nusižiūrėjau padorų namą Žvėryne. Pardavėjas nori parduoti, aš
- pirkti, bet bėda ta, kad pirkimui reikalingi litai guli ne mano
kišenėje ar mano sąskaitoje, bet nežinia kur - gal kažkieno kito
kišenėje ar sąskaitoje. T.y. akivaizdu, kad įsigyti to namo negaliu dėl
stambiojo globalinio verslo interesų sukurto atsiskaitymų ribojimo...