Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Marux
Data: 2011-11-07 12:06:05
is zemes ukio tiesiai i saugumo sefus, itartina ;)
ar kazka neteisingai supratau?

A ko jus taip ginat tuos musu komunistelius? Istojo i svetimos priesiskos
valstybes partija, viskas kaip ir aisku, bet kai kam jie vis tiek vos ne
sventieji ar rezistentai :)

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:j989da$ieh$1@trimpas.omnitel.net...

O prie ko čia penktoji kolona? Šiaip jau mano tėvas ŽŪ srityje dirbo,
jeigu domina. Jeigu kiekvieną tais laikais dirbusįjį laikyti penktąja
kolona, tai kitokių ir nebuvo, nes oficialiai tuomet nebuvo ir bedarbių.
Ne penktoji kolona buvo nebent pokario laikotarpiu išėję į miškus ar
neišlįsdavę iš rūsio.