Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Ainis
Data: 2011-12-06 11:23:15
- nezinau kiek nustebsi, bet tavo sarkazmas is tiesu yra tikrove, nes:

a) nezinia kur guli gelmiu lobiai, kurie turetu priklausyti ir tau..
b) nezinia kur guli tavo potencines ateities mokslo/technologijos galimybes, kurios zusta be namo..
c) nezinia kur guli tavo praeities paveldejimai..

ir t.t.
taigi, reiketu laisvai leisti tau veikti, netgu pagirti, jei nama nusipirkai uz pasizadejima rasti duju ir naftos..

:))

"RaR"

> - tai keicia labai daug ka, nes dabar yra "lygegreciu rinkos dalyviu strigtis",
> t.y. visiem is visu reiketu paslaugu/prekiu/uzsakymu, bet visi visiem negali atsiskaityti/moketi del popieriniu litu gulejimo nezinia kur (nebuvimo/trukumo/strigimo)..
>
> p.s.
> taigi akivaizdu, kad atsiskaitymu ribojimas yra stambiojo globalinio verslo interesu sukurtas..
>
> :)

Aš, pvz, nusižiūrėjau padorų namą Žvėryne. Pardavėjas nori parduoti, aš
- pirkti, bet bėda ta, kad pirkimui reikalingi litai guli ne mano
kišenėje ar mano sąskaitoje, bet nežinia kur - gal kažkieno kito
kišenėje ar sąskaitoje. T.y. akivaizdu, kad įsigyti to namo negaliu dėl
stambiojo globalinio verslo interesų sukurto atsiskaitymų ribojimo...