Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: bet_kas
Data: 2011-10-20 17:07:59
"Alvidon"  parašė naujienų news:j7mp5d$9l9$1@trimpas.omnitel.net...
> Ale gi ir bukas tu... Jau kokį penktą kartą mes susikalam
> apie tą patį. Pas tavi kažikokia subjektyvaus idealizmo forma:
> tu skaitai, jog jei jau sengraikiai pavartojo terminus "demokratija",
> "valstybė" ir pan., tai jau ir viskas tuo pasakyta, kad ir dabar šie
> terminai reiškia tą patį.

Jei terminų reikšmes kaitaliot pagal vėjo kryptį,
susikalbėt šansų dar mažiau, nei orų prognozę nuspėt.
"Terminas – žodis arba žodžių junginys, tiksliai (!!!) reiškiantis kurią
nors mokslo, technikos, meno ar kitos srities sąvoką."

> Kad nieks nepakito nuo tų laikų, kad
> valdymas bei organizacija (savioraganizacija) tiek sengraikių
> poliso, tiek kokios USA/ES/Kinijos yr lygiai tokie patys, kad
> nieks neįnešė naujo (ir dažnai iš esmės kitokio) turinio į šiuos ir
> kitus terminus per praėjusius tūkstantmečius ?

Kalbėjimo nuo bačkos esmė nepasikeičia
vietoje turgaus aikštės ėmus naudoti televizorių.
T.y. keičiasi technologijos, o ne principai.

> Nu šiaip tai turi teisę taip manyt, kodėl gi ne. Tik bendraut tadu
> su tavim nėr jokios prasmės, ba galu gale vistiek atsistosi į pozą
> "o aš vat esu, mastau ir sumasčiau, kad "demokratija" (ar ti
> žaliai-geltoni smurfai) yra tai_ir_tai, o ant realybės beigis kitų
> nuomonės man nusispjaut,

Nuomonės kaip šiknaskylės, kiekvienas turi viena. Jei sukti
galvą dėl kiekvienos nuomonės, per medžius miško nebesimato.
Lygiai kaip ir eilinio subjekto alvidon nuomonė tai dar toli gražu
ne realybė, kad ir kaip tam subjektui to norėtųsi.

> ba realiai egzistuoja tik Dydysis
> Protas bet_kas ir jo mastymo padariniai". Šitoks požiūris
> nepramušamas bet ir absoliučiai bevaisis, kelias niekur.
> Ir beje, tai irgi sengraikių jau apmastyta ir išnarstyta
> - kodėl šito neišmokai ? plionkė trūko pakely ? :)

Ne tamstai vertint ką išmokau ir ko ne, kvalifikacija
neblizgate, kai netgi politikos (o demokratija iš politinės
terminologijos) terminų reikšmių nežinote.