Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Ainis
Data: 2011-12-15 09:46:23
"RaR"
> Nesuprantu, kame tu matai problemą?
> Jeigu visi turi mažai pinigų, vadinasi pinigai brangūs

1. Pinigu "kaina" fiksuota (prirista prie euro)
2. Namo kaina nuo tokiu pinigu kiekio nepriklauso, o priklauso nuo tokiu objektu kainos pasaulyje.

isvada: popieriniu pinigu emisijos vengimas vercia skolintis uzsienyje.

p.s.
jei taip nesupranta esmes diplomuoti, ka kalbeti apie kaimo bernelis seime..