Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: Remigijus
Data: 2011-12-17 00:15:39
Nu tai tu dabar man durnam paaiškink.

Jei atsidarau sąskaitą komerciniame banke, tai aš skolinu jam savo
sąskaitos lėšas? T.y. "investuoju", arba kitaip sakant rizikuoju?

Kažkas nuslėpta sutartyse/įstatymuose?

Jei atsidaryčiau LB, tai neskolinčiau?

O gal ponas pasiklydote tarp dviejų pušų?

Kas leido mano sąskaitos lėšas skolintis/investuoti be mano sutikimo?!

Remigijus