Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-12-14 21:44:34
Nesuprantu, kame tu matai problemą? Jeigu visi turi mažai pinigų,
vadinasi pinigai brangūs, vadinasi namas turi kainuoti tiek, kiek už jį
gali mokėti pirkėjas. Kodėl dėl to, kad Jonas Petrui nori brangiai
parduoti namą, ne pagal Petro kišenę, kažkokia užsienio valstybė Petrui
turi duoti pinigų? Jeigu Jonas tikrai nori parduoti namą, tegul
nuleidžia kainą tiek, už kiek kas nors nori pirkti. Kitaip tegul lieka
su savo namu ir su jo įsivaizduojama kaina.

Juk kiekvieno daikto kainą apsprendžia jo pasiūla - paklausa, o bendras
kainas - pinigų ir prekių bei paslaugų santykis. Kai pinigų pasidaro
labai daug - kainos kyla, kai jų mažai - krenta. Atrodo, ekonomikos
elementorius, o tu čia kažką bandai prifantazuoti. Tai gal ir JAV
dolerių bei eurų kiekį reikia 100 kartų padidinti, nes dabar netvarka -
japonai turi 100 kartų daugiau pinigų? O pasaulyje yra ir dar
laimingesnių valstybių, kur kone visi milijonieriai savo valiuta...