Tema: Re: NT kainos: Lietuva - Uzsienis
Autorius: RaR
Data: 2011-10-27 10:39:42
Tai ir kalbama apie vadovėlines tiesas - keinsiizmo esmę. Keinsiizmo
esmė ir yra amortizuoti krizę, o ne krizę momentaliai paversti
klestėjimu. O kad skola netaptų kosmine, pakilimo metais neišvengiamai
turi arba kaupti rezervą, arba bent jau mažinti skolą.

Juk Keinsas apie pastovų skolų didinimą nuvertinant valiutą negalvojo -
pagrinde jo iniciatyva ir buvo pasirašytas Bretton-Woods'o susitarimas,
kuriuo doleris išliko pririštas prie aukso, o kitos pagrindinės valiutos
susietos su dolerio kursu.